Keskerakondlased kõnnivad Tartu Televisioonis reklaami ostes õhukesel jääl. Kuna valimiskampaania ametlikult ei käi ja erakondade rahastamise järelevalvekomisjon (ERJK) kolmandalt juriidiliselt isikult andmeid erakonna tegevuse rahastamiseks kontrollida ei saa, kasutab Keskerakond seaduseauku hõlpsasti ära varjatud kampaania tegemiseks.
Tartumaa piirkonna Facebooki kasutajad vanuses 25–65+ nägid 14.–19. aprillil 30–35 tuhat korda (mitte reklaami nägijate arv) näoraamatusse ostetud reklaamis videolinki, milles Keskerakonna Tartu piirkonna juht Jaan Toots arutab poliitikasaates Majakas Keskerakonna ümber lahvatanud skandaali üle. Tootsi küsitleb veebruaris Keskerakonnaga liitunud Andro Roos.
Tegijate sõnul on üle 11 minuti kestnud video Tartu Televisiooni ajakirjandussaade, kus arutletakse päevakajalistel teemadel. Tartu Televisiooni ellukutsujad on keskerakondlane Väino Land, Lauri Land ja Enn Fischer.
Kõnealuse reklaami, mille hinnaks on 100—200 eurot, ostis Facebooki MTÜ Tartu Televisioon, selle eest maksid Tartu Televisiooni tegevjuhi Jaanus Lahe sõnul saate tegijad ise ehk Andro Roos ja saatekülaline Jaan Toots, tehes Tartu Televisioonile annetuse.
Loe Tartu Postimehest.